Hej hej,
En lugn och härlig dag har vi haft idag på Phi Phi öarna, solat, badat, ätit och snorklat lite bland alla nemofiskar. Barnen hittade sin första eremitkräfta idag, det lär inte vara den sista. Och som de minsta springer och jagat krabbor och kräftor här längst stränderna. Roligt att se, och det är definitivt mer krabbor på Koh Lanta än här, och dit åker vi den 25:e.

Det börjar skymma rätt tidigt här i thailand, så runt klockan halvsju så bär det iväg för att leta reda på dagens middagsrestaurang. Det finns massa trevliga matställen här. Vi har besökt massor med olika restauranger här i thailand under alla år vi har varit ute och rest. Så bästa tipset till er som ska till Thailand för första gången. Var inte rädd för att beställa mat på enklare ställen, de som bara har plaststolar och bord har faktiskt oftast den godaste mat.
Nu ska den här 34 åringen (tant) snart gå och lägga sig och sova, och sen kommer jag tydligen vakna upp som ett år äldre imorgon. Jag hoppas på kaffe och vacker sång imorgonbitti. Presenter önskar jag mig inte, jag har allt jag behöver och lite till. Jag är bara så glad & tacksam att jag har min familj här med mig imorgon och på julafton, det är allt jag önskar mig.

På återseende imorgon igen min vän


























