Hej hej,
Jag har fått flera frågor om restauranger här i Ao Nang, och en av våra favoriter här är ett ställe som heter Golden Beach Resort. Ett mysigt ställe som finns precis vid strandpromenaden. Alltid god service, trevlig personal och GOD mat. Kanske inte ser mycket ut för världen på håll, men oj så trevligt det är när solen börjar gå ner och det lyser vackra lampor i alla träden och brinner ljus på alla borden. Jättemysigt!

Vi beställde som vanligt in vårrullar till förrätt, med sweet chilisås.

Jag var jättehungrig och åt både soppa och en god chili- & kycklingwook.
Rätt duktigt mätt när vi gick därifrån för att shoppa 🙂
Jacob provade deras pizza, som tillagades i någon gjutgärnspanna.
Den fick klart mycket väl godkänt.

Nomi & Melvins mat lyckades jag inte fota innan de kastade i sig maten ( spagetti med köttfärssås )
Och Jonathan åt en greencurry gryta med & Thelma något med Chicken & Garlic.
Blir alltid nöjda med maten här, så det är ett säkert kort för er som ska hit till Ao nang
Och för er som provat denna så finns det en till trevlig restaurang ännu längre ner, gå förbi ”Last Fisherman” och fortsätt längst stranden. Kanske inte jättestort utbud av mat, men allt är jättegott & bra tillagat, och utsikten är fantastisk!
Nu är vi tillbaka på hotellet och ska packa ihop, för imorgon bär det av mot nästa ställe.
Och då blir stoppet Phi Phi öarna, det var ju nästan 10 år sedan vi var där sist,
Så det ser vi fram emot.
Jag kikar förbi imorgon med mera bilder, om internet fungerar lika bra där det vill säga.
Hoppas vi ”hörs” då 😀






























