Gomorron gomorron,
I går innan flyget hade vi ju några timmar utan möten eller annat viktigt inplanerat. Så då bestämde vi oss för att fika. Typ min bästa sysselsättningen, eller hur? Jag har hört massa gott om MrCake, så dit promenerade vi efter att ha checkat ut från hotellet.

Hur mycket gott som helst.
.
Kakor, bullar, cupcakes, tårtor och smörgåsar.

Vi hade ju även tur att få oss en glimt av kändis som driver fiket 😉

Jag ger fiket väldigt gott betyg och rekommenderar det.
Mycket gott, trevligt, god service och ja, kul att Roy Fares själv faktiskt är på plats.
Känns äkta och mysigt.

Vi provade massa gott.

Red Velvet croissant:en var faktisk min favorit.
Den var fylld med någon crème cheesefyllning med smak av citron. 
Dessa smarriga chokladcupcakes missade kassörskan att ge oss under beställningen ( vi beställde väl för mycket… hahah). Dem hade jag velat smaka. Ser magiska ut. Men sånt kan hända, och jag orkade inte ställa mig i kön igen, det var nämligen ganska lång kö in.
Och nej detta är inget samarbete, fikan är betalad helt från egen plånbok. Och önskar Mr Roy att jag kommer upp och provsmakar hans kommande nyheter till bakelsehyllan så kan jag offra mig en gång eller två.
.Så här ser man ut när man är redo på att hugga in på gofikat.






























Planerar du som jag att koka bade köttfärsås och denna limpan så dubblar du bara receptet 🙂 



