Framme i Bohuslän, närmare bestämt Ljungskile. Så himla vackert det är här. Nästa år ska jag semestra ännu mer hemma i Sverige. Vilken fantastisk natur vi har! Och nu passar vi på att ta till vara på de sista sommardagarna innan hösten gör intåg på riktigt. En vecka kvar tills det är officiellt höst.
.

Vårt superhärliga campingtält.
Hur fint? Kommer definitivt campa på fler sådana här ställen.
.
Här kommer massa bilder så att ni får se hur vi bor.
Med toalett, dusch, kök och riktiga sängar.
Ett litet lyxigare campingtält.
.

Detta blir vårt hem nu i tre dagar.
Vi åker hem först på måndag.
.

Efter att ha packat upp så åkte vi in till ”stan”.
Vi var lite hungriga så vi valde att fika lite, middagen tänkte vi inta på campingen.
Då de utlovade en helt magiskt god ”Brasiliansk Grillkväll” ikväll. Den vill vi ju inte missa.
.

Hittade ett mysigt fik med en gång.
Cafe Flora! Allt Ekologiskt och hembakat med kärlek.
.

Svårt att bestämma sig bara bland allt gott.
Så vi beställde in lite allt möjligt. Jag är en gottegris, men HAN är värre. Haha…
.

Varje gång jag besöker ett cafe så här så blir jag sugen på att starta ett eget.
Det är kanske dit vägen bär om några år, vem vet.
.

Just nu sitter vi med denna magiska utsikten.
Han kanske tittar ut över vattnet och tänker att det är magiskt, men jag… jag har bara ögonen för honom.
Han är den finaste jag vet ♥
.

Ett glas finbubbel för att fira kärleken.
Tänk vad livet blev bra ändå.
♥









Fotograf: Ulrica Pousette. Recept från från min senaste bok Middagstipset.














