Jipppi <3 Jaaaaaaay
Min bok nummer två går nu äntligen att beställa/förhandsboka. Den är såååå fin, så fin. Ja den blev till och med bättre än jag hade vågat drömma om. (Får man säga så utan att skryta alltför mycket haha… ) Jag känner mig iallafall oerhört tacksam för att jag fått göra ännu en. Det har varit roligt & såklart väldigt vääääldigt mycket jobb bakom. Fast vet ni, att det är värt allt slit när man äntligen står där med sin bok i handen. Precis i samma stund så glömmer man faktiskt att det var jobbigt överhuvudtaget, man minns bara det roliga. Och nu så kom dagen, och det känns så kul att få visa er. Jag vet att många av er önskar en signerade böcker, och därför får ALLA som förbokar nu även signerade böcker.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖRHANDSBOKA

Ni är många som önskar middagstips, vardagsmat och snabblagad mat.
Er vilja var såklart avgörande för den kommande boken, så i denna samlades massor med vardagsmiddagar. Fast även fest och efterrätter. Detta är en något större bok, och i mitt tycket är denna snäppet snyggare än min förra. Bilderna är enkla och eleganta.

Det är Ulrika Pousette som är fotograf även denna gången, hon är grym på att fånga alla detaljer.

Jag vet redan nu att det inte kommer finns tid för mig att ge mig ut på så många signeringsturer under året, så vill ni vara garanterade på att få en signerad bok så är det nu ni säkrar den platsen. För alla som föreställer får en liten hälsning i sin bok, dock vet jag inte om min signatur är mycket till att skryta om. Skriver ju som en kratta eller så 😉
NI FÖRBESTÄLLER I ALLAFALL BOKEN HÄR







Men det är inte bara en vacker blomma ni visste väl att ni kan göra den godaste saften av syren. Precis på samma sätt som man gör fläderblomssaft.



Lite nya växter, välbehövligt. Då alla mina andra hade vissnat. Hopplös på att komma ihåg att vattna.
Mellan städjobb och fakturering fotade jag lite bakverk. Denna är så god! Kommer snart på en blogg nära dig.
Sen kom jag på att jag inte beställt Jacobs studentskylt. Så då var det bara att gå igenom alla lådor med fotograferar. Hittade så många fina på barnen. Så det tog sin lilla tid.
Dessa gamla på Thelma och Melvin, de ska jag rama in. Det är flera Som sagt att de klippt sina söner i samma frilla som Melvin hade när han var yngre. Den coola med tuppkammen.
Här hade han dock bestämt sig för att bara spara ut sitt hår. Men tillbaka till studentskylten, jo jag hittade ett bra kort. Så nu har jag beställt den också. Check ✅

