Godmorgon strålande fredag,
Lika mycket som jag gillar måndagar gillar jag fredagar. Och nu är helgen snart här, och vi har 2 dagars lata sovmornar som väntar! Igår gick jag upp desto tidigare, Jo jag köpte lite nytt porslin igår, vita tallrikar för både varmrätt & soppa.
Typiskt snygga bloggtallrikar.

Tyckte om mönstret på kanterna, lite gammaldags sådär.
Och dessa kommer bli grymt snygga att fota måltider på.

Jo då, jag jobbar med speciella bloggtallrikar.
Tillexempel den här turkosa modellen jag hittade kommer blir riktigt snygg att fota kladdkaka på.
Gillade att porslinet har massa sprickor i sig,
så vackert!
Nu ska jag sätta fart att beta av gårdagens 100tals mail, det märks minst sagt om man är borta en dag från jobbet.
Bästa fredagen till dig,

































Servera med krispiga grönsaker.