Godmorgon min bloggvän,
Hoppas ni hade en fin julafton igår, det hade vi. Vi firade med min syster & hennes familj och det var så bra så det var inte klokt. Massa god mat, godis, ris a la malta, jultomtar, paket & Kalle Anka.
Och vi lagade mat så det kommer finnas julrester enda fram till påsken, eller nåt. Janssons är ju ett måste till julbordet- så gott bara för att man liksom inte äter det speciellt ofta.

Efter Kalle Anka, julmat och väntan så kom äntligen tomtefar på besök, med sig hade han en tomtenisse som hjälpte honom att dela ut paketen. Milia ville tacka tomten för sina fina presenter genom att slita tomtefar lite i skägget.

En fin julafton var det minsann och snart blir det julbjudning här hos oss i stugan : Vi & syster med familj och Philip & Fanny kommer hit ( barnens kusiner) så då blir det ännu mera julmat & julmusik.
Ha en underbar juldag, så hörs vi snart igen.
Julkram till er alla.






















