Hej på er,
Väskorna är packade och trängs nu i bagaget, hundvakten & husvakten är på plats och vi sitter i bilen på väg mot varmare breddgrader. Avresa från köpenhamn om några timmar, och en utlandssemester har sällan varit mer efterlängtad eftersom vår svenska sommar regnade bort. Nu håller vi tummarna fär att vår resa till grekland bjuder på en veckas sol & värme.
Vi åker till Plomari / Lesbos och har bokat ett hotell som heter Vicky,
Hotellet är ett mindre lägenhetshotell, och inte alls som de stora allinclusive komplexen vi ibland åkt till, och det finns bara en liten pool 🙂
Men vi tänkte inte hänga så mycket på hotellet utan har planer på att hyra bil & se lite mer av ön.
utsikten från hotellet ser vacker ut. Jag har aldrig varit i grekland tidigare så jag hoppas på att få se så mycket av landet ( läs ön ) som möjligt. Och såklart en hel del sol & bad också.

Samtliga bilder lånade från Ving
Vill ni följa med på resan så finns jag på instagram @jennysmatblogg
Annars är bloggen uppdaterad och kommer flyta på precis som vanligt!?


























