Hej hej,
Idag är det strålande solsken över växjö! Och den tidiga tisdagslunchen dukades fram i solen på trappan på framsidan. Vi har hantverkare här även idag så någon altan finns inte att sitta på än. Och det går sakta med säkert framåt med bygget, fortfarande en del plintar som ska ner innan det kan börja skruvas. Kan visa lite bilder senare, för er som vill se.
Nu ska jag dyka ner i mailen och besvara de mail jag inte hunnit i helgen. Sedan ska jag hämta Thelma från skolan innan vi ska åka iväg på en liten shoppingtur.
Lunchen blev en liten kylskåpsrensning av allt lite möjligt smått & gott:
Kokta ägg, avokado, solrosskott, sallad, tomater, rödlök, soltorkade tomater och sockerärtor.






















