Fredagskväll hemma i stan,
Vi åkte från stugan redan vid lunch idag. Stannade till i Kalmar hälsade på hos systerdottern Fanny en liten stund. Sedan åkte vi raka vägen hem för att Nomi inte skulle missa sin fotboll idag klockan fem. Hon ville hinna träffa alla fotbollskompisar innan cupen på söndag. Fötterna har växt i sommar konstaterade vi, så imorgon blir det att köpa nya fotbollsskor. Melvin är hos sin kompis Isak och sover över inatt, och Jacob & Thelma är hos sin pappa. Så det är tomt hus här med bara vi & Nomi hemma, och ja Molly såklart. Så nu letar vi efter en familjefilm att kika på med massa fredagsgodis.
Lite helgblommor fick flytta in i vardagsrummet.

Och nytt doftljus plockade jag fram, ett som Jonathan köpte långt innan sommaren. Nu när hösten kommer så är det mycket doftljus och värmeljus som går åt här hemma. Tipsa mig gärna om era favvisar- de måste dofta länge 🙂

Trevlig kväll till er!




























